مدارک لازم جهت تایید صلاحیت مسئولین ایمنی

مدارک مورد نیاز جهت تایید صلاحیت مسئولین ایمنی:

  • تکمیل فرم ثبت نام
  • دو قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کپی کارت ملی
  • کپی شناسنامه کپی
  • کارت پایان خدمت یا معافیت از آن (برای آقایان)
  • تصویر برابر اصل گواهی پایان تحصیلات
  • گواهی اشتغال به تحصیل جهت اشتغال دانشجویان کارشناسی و ارشد در هر ترم
  • کپی گواهینامه­ های دوره­های آموزشی گذرانده شده  در زمینه ایمنی
  • تکمیل کردن فرم های شماره 1 و 2 پیوست


برای دریافت فرم ها بر روی عناوین زیر کلیک کرده و در صفحه باز شده دکمه دانلود را بزنید

 

فرم معرفی متقاضی احراز سمت مسئول ایمنی- فرم شماره یک (نسخه قابل چاپ)

 

فرم معرفی متقاضی احراز سمت مسئول ایمنی- فرم شماره یک (نسخه قابل ویرایش)

 

فرم درخواست بررسی صلاحیت مسئولین ایمنی-فرم شماره دو ( نسخه قابل چاپ ) 

 

فرم درخواست بررسی صلاحیت مسئولین ایمنی-فرم شماره دو ( نسخه قابل ویرایش ) 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...